mandag 18. februar 2008

Etiketter og sortering av innlegg:

Min plan for levering av refleksjonsnotat denne gangen har vært å levere alt på bloggen. Men siden blogginnleggene legges over hverandre fortløpene og ikke under hverander, har ikke logistikken fungert for meg på dette området. Det blir helt feil at slutten på en dokument kommer først/øverst og begynnelsen står som slutt.
Da det gikk opp for meg at dette kan ordnes med etiketter har jeg prøvd meg på det. MEN jeg måtte ha gått glipp av noe vesentlig siden jeg ikke fikk det til å fungere.

Så på leten etter svarene var Runar den jeg vurderte som problemløser. Takk Runar!

Her er løsningen:

Hei!!Ja, det er mulig det. De som gjør dette stiller inn etikettene slik at de sorteres alfabetisk og ikke etter hyppighet (som er default). Du må inn å redigere på etikett parametrene.Når det er gjort, så kan du navngi etikettene f.eks. 1.1 - 1.1.2 - 2.1 - 2.1.1 osv. Tallene sorteres før bokstavene slik at alle etiketter med tall kommer på toppen.Lykke til!!/ /Runar

1 kommentar:

Rune sa...

Heisann. Har lurt på det samme selv Gry. Takk for at du fant det ut for meg. Er det noe jeg kan hjelpe deg med er det bare å si i fra.